Seresto fuld tilfredshedsgaranti

 

Guidelines

Situationer som dækkes af garantien:

  • Tab af halsbånd
  • Manglende effekt
    • Ved lopper – min. 3 måneders behandling efter købsdato, på grund af loppe-infestationen i omgivelserne
    • Husk at indberette via dette link
  • Bivirkning - Husk at indberette via dette link

Regler

Garantien er kun gældende for produkter købt i Danmark.

Bayer A/S refunderer beløbet svarende til klinikkens indkøbspris* når der udleveres et nyt halsbånd. Hvis kunden ønsker pengene tilbage, refunderes beløb svarende til kundens udgift, der er direkte associeret til Seresto-halsbåndet.

Bayer A/S er forpligtet ved lovgivning til at registrere og om muligt følge op på alle bivirkninger, som vi bliver bekendt med. Bivirkningerne indrapporteres til Lægemiddelsstyrelsen. Alle bivirkningsindberetninger bliver anonymiseret, og alle informationer behandles fortroligt.

Proceduren

Husk at udlevere Seresto-garanti-folderen til kunden, så kunden ved hvad garantien indbefatter. Garantien dækker i 8 måneder fra købsdatoen. Den giver mulighed for at kunden kan få sine penge tilbage, hvis IKKE de ønsker et nyt halsbånd. Derfor er der to producerer.

  1. Nyt halsbånd: Klinikken udleverer 1 nyt halsbånd til kunden og udfylder denne formular
  2. Pengene tilbage: Klinikken udbetaler pengene direkte til kunden. Klinikken udfylder derefter denne formular

OBS! Ved køb foretaget på apoteket gælder samme procedurer, dog husk original kvittering for køb på apoteket.

 

Refunderingen behandles af Lysholm A/S. Bemærk at behandlingen kan tage op til 10 bankdage.

*Klinikkens indkøbspris beregnes ud fra priserne på medicinpriser.dk, eks. moms +5%

×

Share this page on